Sunday, August 21, 2011

watching bpl.man city vs bolton

3 -1 (man city vs bolton ) on 55:07
Published with Blogger-droid v1.7.4

Saturday, January 16, 2010

Application IT In Business



Kepada Pelajar yang berminat untuk mendapatkan buku di atas. Sila berhubung dengan saya. Harga RM79.80..

Tuesday, December 15, 2009

Sabak Japanese Beach

Breakfast - Nasi berlauk itik serati

Sedap sungguh makan arinie

Sunday, June 21, 2009

3 eBuku Percuma buat pembaca blog ini

3 Ebook beliau ialah :
1. Ikan Kecil Ikan Besar - ebook berkaitan motivasi
2. Langkah mudah tukar sampah jadi duit - cara buat duit dengan barang2 rosak
3. 3 Cara Buat Duit Dengan Blog - dengan blog pun boleh buat duit? Tak pecaya?, Bacalah !!!

Download di [link affiliate].

Saya rasa itu je kot. Tak nak ulas panjang-panjang, anda nilai lah sendiri :D

Chow !!

Thursday, May 21, 2009

Lecturer..

Lecturer..Cikgu..Cikgi..Guru..Ustaz...Alim..Pendek kata seorang yang berilmu dan menyampaikan ilmunya. Sempena hari guru ini saya mengucapkan selamat hari guru kepada para pendidik tak kira di tadika, sekolah rendah, menengah mahupun universiti. Jasa Kalian tak dapat aku lupakan. Banyak pengorbanan dan tunjuk ajar telah kau berikan menjadikan ku seorang bergelar manusia sekarang. Terima kasih ustaz, cikgu dan para pendidik..Selamat hari guru

Wednesday, May 20, 2009

Keberkatan Berniaga

Berniaga..berniaga..berniaga..9/10 rezki itu datang daripada berniaga..Rasullullah menjadi usahawan ketika usia baginda muda lagi. Menjadi ketua dagangan Saidatina Khadijah ke Syam ( Syria )..Banyak keberkatan yang boleh kita perolehi daripda berniaga antaranya keberkatan nilai keikhlasan, nilai kejujuran, nilai kesabaran dan nilai menghargai seseorang. Semasa menjalankan perniagaan perlu disulami dengan amalan amalan yang terbaik, Hari ini rakanku Shaazim memberi idea tentang keberkatan berniaga.katanya kita jalankan bisnes ni puncanya adalah mesti dari halal. seperti tapai, pada mulanya ia akan menjadi halal untuk dimakan. Tetapi bila dah diperam seminggu ia bertukar menjadi tuak dan semestinya ia mabuk dan haram untuk dimakan. tapi selepas seminggu diperam, ia akan menjadi cuka dan ia halal dimakan. Dan janganlah ia berpunca dari perkara haram, maka akan berangkai-rangkai menjadi haram. renung-renungkan wahai usahawan.